liftingforlife

Alla inlägg under januari 2014

Av Linda - 27 januari 2014 21:48

Jag jobbar på för fullt med både träning och maten! Förra veckan var dock lite bakslag då jag krängde både det ena och det andra.... Och mitt socker i kaffet är fortfarande kvar...

Idag har jag köttat på bra i gymet, ben stog på tur och så öm som jag är idag kan det ju bli spännande hur jag ska lyckas gå på onsdag :)
Även biceps fick sig en rejäl omgång!

Det är kul att gå till gymet och jag ser fram mot morgondagens pass! Dock måste jag köra och handla och ska ärligt säga att det står stiltje i huvudet på vad jag ska hitta på för middagar, någon som har något tips?

Av Linda - 20 januari 2014 14:48

Med dubbel känsla som alltid när det är ben dag, så for jag till gymet funderande på vilka övningar jag skulle göra, jag har liksom inget direkt program eller schema att gå efter utan brukar komma på efterhand jag börjat träna vilka övningar jag ska göra, tycker det är rätt så skönt för det blir liksom aldrig samma...

I dag gick jag in hårt, benböj, utfallssteg, lårcurl, vader, rumpa och mage....Jag hoppas minsann att det kommer att kännas på onsdag för jag steppade upp i dag och kände att jag kunde och orkade mycket mer. Härlig känsla!!


 Min stora idol!!! 

    OMG!!! HUR SNYGG ÄR INTE HON DÅ??!!!!

Av Linda - 20 januari 2014 07:13

Jag ska vara ärlig på dessa två veckorna har jag skött mig exemplariskt med maten om msn bortser från i går kväll då någon togöver i mitt huvud och innan jag visste så hade jag smällt i mig en halv ostbågspåse, jag tycker inte ens om ostbågar!!! Blir så besviken på mig själv och ändå så känner jag so what? Kör bara kör som du har gjort, tacka nej till kakorna och tacka nej till godiset, jag visste det skulle bli bakslag, och acceptera att du får såna speciellt när det vankas fel vecka....
Nya tag i dag, det vankas träning. Och det är ben! Jag har en enorm träningsvärk i triceps och biceps från i lördags och jag älskar den smärtan, så idag ska jag jobba på att få det i benen!

Jag har snöat in på bönor, i alla de slag och till allt, det är ju såååååå jäkla gott!!!

Av Linda - 15 januari 2014 19:57

Hej!
Efter några månader med uppehåll pga livet är jag tillbaka mer taggad än vanligt!
Jag har för en gångs skull ett MÅL!
Jag har tänkt länge och väl på det men ny har polletten trillat ner!

Jag har 11 månader tills jag blir fyrtioår ( kan inte skriva det i siffror, har kris) och på dessa månader kan jag komma långt om jag sätter den sidan till! Visserligen inte till min målbild MEN en bra bit dit och vet ni det är ok, för det är ett DELMÅL!

Min strategi är:
Ingen mer läsk!
Inga kakor/godis!
Mer grönt
Mer frukt
Inge pasta/ris/potatis/ bröd ( i den mån det går)

Träna på mina jobbdagar och vila när jag är ledig!

Tänker inte väga mig och inte mäta mig utan kommer helt och hållet känna mig fram genom kläder!

Är ni med mig?

Min målbild!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards