liftingforlife

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Cardio is the shit!

Av Linda - 2 maj 2013 22:38

Jag har tyvärr blivit sämre i min arm/handled =karpartelsymdromet, så jag kan definitivt inte lyfta några vikter på en tid, det grämer mig som tusan men sånt är livet. Alltså kommer det bli MYCKET pws framöver....Visst kommer det bli lite ben och mage och förhoppningsvis lite rygg med men axlar och armar kommer få stås över....såååå irriterande....


Det positiva i denna kråksången är att jag kommer få mycket luft:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 april 2014 09:41

Det här med att jag är allt eller inget ställer till det lite för mig alltså... När jag kör gymet kör jag bara det, ska vi nu springa två ggr i veckan så blir det bara det .. Jag måste få in gymet oxå!!! Känns som jag inte kan fokusera på två saker s...

Av Linda - 7 april 2014 17:46


Mot läparspåret!!!!

Av Linda - 17 mars 2014 21:44

Efter rådande familjeangenlägenheter så har träningen lagts på is de senaste 3 veckorna, men nu tar jag tag i det igen! Ska nu giftas av med sockret igen och efter bara en dag så har jag sprängande huvudvärk, kan ju bara bli bra det här ;) Har ...

Av Linda - 20 februari 2014 20:40


Har haft några dagar som varit skit och inte kört på i gymet alls, men i kväll tog jag mig i kragen och körde dit trots att jag inte alls kände för det...OMG! Vilket jävla pass det blev....mina ben skakar fortfarande ochsvetten har flödat av mig! Men...

Av Linda - 15 februari 2014 15:26

Visst är det bara sååååå härligt att få träna i nya kläder, jag blir så lycklig! Mina nya träningstights från hm dök upp i fredags och idag har jag handlat mig några nya linnen. Blev en runda till gymet för idag stod det BEN på schemat! Hatkärlek!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards