liftingforlife

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda - 17 oktober 2013 21:18

Jag tränar på och det känns bra trots träningsvärk lite här och där...;)

Känns bra och jag skriver matdagbog och registrerar passen på funbeat. Visserligen är jag ju rätt så liberal på matfronten men det är inga kakor eller godis på veckorna och är det gottit så får det bli en kväll! Oftast på fredag kvällen då är suget sjukt stort.


Idag har jag oxå tränat men det var så mycket folk i detta lilla gym att jag nästan vände, men bara nästan.Jag pluggade in hörlurarna och sen bara körde jag, visst stör det mig som faaan att det är folk där men det är ju liksom så livet är...Jag är stolt över mig själv att jag stannade kvar, trots jag fick korvstoppning i huvudet vad jag skulle göra för träning...

Jag älskar känslan efteråt, jag känner mig så duktig och framför allt så känner jag mig så nöjd!!

Nu hoppas jag att jag håller i det här, redan på tisdag så ska jag iväg på resande fot och då vet man ju att man blir riktigt slö och inget gym tillgängligt så där på rak arm...Ska se om jag kan få med mig mor till hennes jobb en dag i alla fall..sen ska jag se till att jag får någon kväll på Norre. Det löser sig ska ni se, om inte annat får jag väl pwa och göra lite utfall och armhävningar och plankan hemma, bara jag inte skiter helt i det så är jag nöjd!


Av Linda - 3 oktober 2013 17:50

Ja här är jag nu äntligen igen, efter ett livsomställande sjukdom så känner jag att det är dax att ta tag i motion och träning igen för att klara av att bearbeta sommaren och all skit som kom som ett brev på posten....Jag har bott på sjukhus stor del av sommaren/hösten och resten har jag jobbat...Det har inte funnits tid och definitivt ingen ork att träna, men nu är jag redo igen, tyvärr är det ju rätt så surt att börja om igen men så är det...


I måndags tog jag mig en pw, visserligen bara 3 km men jag hade gett mig faaan på att komma runt i samma tempo som innan sommaren och det lyckades jag med(höll på att dö på köpet!)

Tisdag en lite lugnare och längre pw inne i stan

Onsdags tog jag mig mod att gå ner till gymet på jobbet, jag hatar nya gym och jag hatar när det är folk där, men jag gjorde ett benpass som jag lider något grymt av idag, och i morgon blir det ett ryggpass...


Jag hoppas på att jag håller mig frisk och att jag orkar hålla ut och att det kommer att funka, men det känns mentalt klart liksom....


är ni med mig?




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards