liftingforlife

Alla inlägg under februari 2013

Av Linda - 28 februari 2013 12:22

Sitter här med världens träningsvärk i benen efter gårdagens pass:) härligt! Solen skiner och jag skulle egentligen gått en runda men jag behövde vila med...I kväll ska jag prova på curlig!! Ska bli spännande!

Jag har googlat runt lite och herregud vad mycket fina träningskläder det finns...

 

dessa fina grejerna är från HM, de har riktigt bra gerjer tycker jag till bra pris, mycket färg och mycket funktion! 

 

dessa är från ginatricot som oxå har fina grejer, hoppas på mer färg dock till våren.


hittade oxå fin fina grejer på mms sport

            dock lite dyrare, men jättefint!


på betterboodies fanns det här:

    oxå fint!


Ni vet gladiatorn Prime i gladiatorerna, han har en blogg som heter aldrigvila, han har tagit fram ett riktigt schysst linne som jag vill ha...

  passar mig perfekt!!


Nästa inlägg blir i träningens tecken med, nu ska det googlas skor:)

Ha en bra dag!!

Av Linda - 24 februari 2013 21:54

En bra helg till ända, inte mycket på träningsfronten men en välbehövlig helg med sömn och bara få vara, det behöver man oxå:)


Då laddar vi för en ny härlig träningsvecka eller hur!! 

 

Av Linda - 21 februari 2013 21:39

Just nu är jag inne i ett riktigt träningsflow, jättehärligt och skönt. Haft två dagar med dubbelpass!! tanken var ett benpass i morgon men frågan är om mina ben vill det...de har varit riktigt hårt ansatta i 5 dagar nu...Men vi får se hur vi känner oss i morgon:)


I dag var det spinning igen och han som leder den ändrar om , lägger till osv så det blir ta mig faaan bara jobbigare och jobbigare fast ändå kan jag lägga på mer motstånd....har nästa hatkärlek till cykeln nu;)Idag var det bara att blunda, plocka fram den där jävla järnviljan och köra....Om jag är nöjd nu? JA!!!

 

Av Linda - 20 februari 2013 12:36

Av Linda - 20 februari 2013 07:28

Okej nu har jag gjort något jag aldrig gjort.... Tog 30 min friskvård på morgonen och var på gymet 06.30 Kryss i taket!!!

Av Linda - 14 februari 2013 20:37

Trotsade min trötthet och For på spinningen, värre än vanligt i dag och höll på att få stanna på vägen hem för att spy, då kan jag säga att jag gett allt jag har och lite till.... Jag är nöjd nu!!

Av Linda - 7 februari 2013 21:50

Ännu ett grymt härligt tungt spinningpass är slut, faaaan vilken härlig känsla det är när man kör så man nästan spyr!! Känns i benen idag, spännande att se om jag lyckas med ett benpass i morgon, annars får jag träna något annat och ta benen på lördag...

Någon som har hittat denna yoggin med? Bra med extra protein och riktigt krämig och god! Rekomenderas!

Av Linda - 6 februari 2013 19:03

I dag är det en välförtjänt vilodag trots det spritter i kroppen, ja det blir en promenad strax, måste ha luft! Har en grym träningsvärk och mer blev det genom passet igår som för övrigt var sjukt roligt och jobbigt! Kul när man inte alls kände för att ens gå dit! Nu börjar man veta var man kan lägga på och var man kan ge gärnet...längtar till nästa tisdag :)

 

I dag på jobbet kom vi in i en het disskusion om träningskompis. 

Jag hävdar att ska man på gymmet eller på en klass så behöver man inte alls en kompis, det är ju inte därför man går dit, man tränar ju för sin egen skull och prata medans man tränar är stort tabu för mig. Men mina inte alla men några tycker att kan inte träningskompisen gå så kan inte jag heller gå...Vad tycker ni om denna frågan?

Ska man ut på pw tar jag gärna en träningskompis med mig, inte bara för sällskapet utan oxå för att peppa att vi går fortare, längre och man umgås samtidigt, då är en träningskompis PRIMA vara.

 

Jag brukar ju gå pw med min fina fru P och nu har vi ett litet dilemma, efter när jag flyttat kan vi ju inte längre gå tillsammans och vi bävar för detta både hon och jag. Vi har liksom inga direkta fler vänner som tycker sånt är kul....Mitt förslag var att prata i telefon när vi går, vi kommer ut samtidigt och vi får ändå våran pw fast utan kramen efteråt...

Ovido - Quiz & Flashcards