liftingforlife

Alla inlägg under april 2013

Av Linda - 27 april 2013 19:29

Var i säng tidigt igår, helt slut och vaknade upp pigg och på bra humör, for och tänade på morgonen, Det blev triceps, biceps och mage. Ett riktigt skitpass idag....Jag har hamnat på en platå med mina biceps, fan jag ger allt och jag kommer inte över den...blir liksom bara stopp! Riktigt irriterande! Ärligt talat idag var jag inte heller supersugen på att träna men viljan tog över..Kanske skulle ha bara skitit i det, men jag är trots pisspass ändå nöjd att jag åkte.


Körde ut till min vän i sherwoodskogen och hon tog med mig på en heeeelt fantastisk runda som faktiskt var Blekingeleden, upp och över stock och sten, helt otroligt mysig runda som jag insåg att vilken träningsvärk jag har i benen efter fredagens pass..Hahaha jag kommer verkligen inte att kunna röra mig i morgon!

 

Av Linda - 26 april 2013 21:16

Fy fasen säger jag bara...en riktig skitvecka på humörsidan och sen lingonvecka på det....behöver jag säga mer??

Well, jag har ändå lyckats ta mig lite motion men jag har nog ätit upp det jag gjort av med;) Jaja, nya tag igen, ibland blir livet liksom lite sådär bara shitigt, men det är ju så i bland, jag har rört på mig och jag har tränat ändå...

Idag var det obligatoriska ben...omg, har lagt på 7 kg på stången på knäböjen och ja det blev inte 10 reps på varje set det kan jag ju tala om...hahaha men jag ska faaaan inte ge mig....Nästan lite synd om mig på söndag.....


I morgon kör vi på triceps och biceps och sen skogsrunda i scherwoodskogen, kommer dö på soffan efter det...

 

Av Linda - 23 april 2013 15:48

den andra på raden och för att bryta mönstret så blir det en runda nere på gymet och senare i kväll en pw med finaste Fru P, och hon i Scherwoodsskogen, kanske till och med hon i stan....


Allt för att bli på bättre humör och få ur mig skiten, då är minsann vänner bra att ha!!

Nu kör vi!!

Av Linda - 21 april 2013 10:49

My gooood! Jag är så öm och stel så det är inte klokt, det gör ont även om jag inte rör mig!! Då har jag gjort något riktigt rätt eller hur!!
Bara på att idag igen, här ska klippas äppelträd och lukas....booooooring!!!

Av Linda - 20 april 2013 14:19

Morgonträning avklarad, träningsvärk från igår, planerar morgondagens träning..... Skönt när man vaknar upp stel och skraltig;)

Av Linda - 17 april 2013 20:59

Av Linda - 13 april 2013 17:58

Efter några dagar med extremt lite sömn och mycket på jobb har jag ändå lyckats träna mer än vanliga veckor!! Tror det beror på att skiten måste ut någonstans och då funkar det kanon att träna!
Igår hade jag vilodag och svullodag som jag har lidit av hela dagen med en grym magvärk! Så jag körde på hårt efter jobbet idag för att få känna att kroppen jobbar på... Mina ben är typ döda nu, höll på att spy på gymet! Har hunnit duscha och nu kommer jag inte ens resa mig från soffan mer i dag!! Det blir att krypa ner i soffan med filt och kolla ikapp lite nya avsnitt på serier....
Jo jag är jättenöjd nu! Och trött!

Av Linda - 11 april 2013 23:18

OMG! Jag är lycklig om jag vaknar i morgon med kroppen i behåll!!!! Satan i gatan!

Ovido - Quiz & Flashcards